!! زندگی!!
به نام دوست
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست
با سلام خدمت همه رفقا
رفیق شفیق، یار ماندگار، عبد کردگار، یگانه روزگار، صبور بردبار، آن دارای اسم مستعار، دوست عزیزمان « سپار» امر کرد که بابا لا اقل برای اعلام موجودیتت ( مقصود زنده بودن است) چیزی بنویس؛ « چشم » :
اولا با دو روز تاخیر میلاد کریم اهل بیت ، سید جوانان اهل بهشت (میگن در بهشت همه جوونند) امام حسن مجتبی را تبریک میگم و امیدوارم خدا توفیق شیعه گی این خاندان رو به همه مون غطا کنه.
ثانیا مجددأ اعلام میکنم احتیاج مبرم به دعای خیرتان دارم و پیشاپیش برای لیالی قدر این درخواستو یادآوری میکنم.
امروز قبل از اذان صبح سخنرانی علامه حسن زاده آملی را که به نظرم مظهر رحمتند و احترام و ادب، پخش میکرد ان شاءالله در یک فرصت مناسب فرازهایی از الهی نامه ایشان رو خواهم نوشت چه یادآوری این مطالب هم بسیار مفید است. اما به این بهانه می خواستم از دوستان بخوام که هرکس از ایشان ، آقای فاطمی نیا ، شهید بهشتی ، امام ، و حاج مهدی سماواتی(مداح) mp3 یا هر نوع فایل صوتی در اخیار دارد به من خبر دهد که عملیات کپی و انتقال رو هماهنگ و o.k. کنیم.
یا علی
يادگاري (3)
در ساعت۱:۰۵ قبل‌ازظهر, Blogger سپار نوشته ...

سلام بر جليس شفيق، يار عهد عتيق، شاعر دقيق، اسمه رفيق، سالك طريق، عاشق حق صديق، راستگو به تحقيق، صاحب دو كمان فوق زنخدان چون عقيق و ذوق عميق، دشمن آل زنديق.
عزيزم شما صاحب اختياري و در قلب من و دوري سايبريت نتوانم نتوانم.
غنيمت شمرم آنچه بر اين لوح نگاشت
يار قندين لب و زلفين شكن و هشيارم

 
در ساعت۱۲:۱۴ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

سلام بلند بر رفيق عزيز.
شنيده بودم بيماري، اما خوب از اونجايي كه شاخه معرفت در وجود من خشكيده يك زنگ هم نزدم سراغت رو بگيرم و دعا هم برات نكردم (البته برات بهتر شد) چون اگه من دعا ميكردم عمرا خوب مي‌شدي!!!!
به هر حال خوشحالم كه اعلام موجوديت كردي.

گر بي‌نظر بماندي، از ما مرنج يارا
در سينه گر دلي هست، باشد چو سنگ خارا

ايول منم از خودم شعر دروكردم. :))

 
در ساعت۳:۵۷ قبل‌ازظهر, Blogger سپار نوشته ...

عزيزم من كوچيكتر از اين حرفهام وقتي ذوق سرشار شما رو ميبينم جو گير ميشم به ساحت رفيع شما دست اندازي ميكنم كه اميدوارم به بلندي لطفت از جسارت چاكر ذليل چشمپوشي كني
ما اهل خراباتيم،ما را چه باك از ننگ
گر پشت تو خم گشته،درديست كهن از شنگ

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است