عرض تسلیت
موسی جان

ما را در غم از دست دادن پسر دایی عزیزت محمد صادق نیلی احمد آبادی خبرنگار خبرگزاری فارس, که در حادثه سقوط هواپیما به جانب حق شتافت سهیم بدان و امیدواریم که روحش با اولیاء خدا محشور شود.


از طرف همه اهالی وبلاگ هزاردستان

يادگاري (8)
در ساعت۱:۱۴ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

دارم پيش خودم فكر مي‌كنم كه مرگ چه‌قدر مي‌تونه به آدم نزديك باشه
1000 متر، 100 متر، 10 متر، 1 متر، يك قدم، يك وجب، يك ثانيه نمي‌دونيم

اما
نمي‌دونم سر شب يكي زنگ زد و گفت نيلي هم توي اون هواپيما بوده. من اصلا حواسم جاي خودش نبود. فكر كردم يكي ديگه از دوستان رو مي‌گن. كلي دمق شدم تا اينكه فهميدم اون نيست.
يه خدا رو شكري گفتم كه ........

موسي جان من هم به نوبه خودم و از طرف تمامي دوستان اين غم عظيم را به شما و خانواده محترمتان تسليت عرض مي‌نمايم و اميدوارم آن عزيز از دست رفته مورد عفو و رحمت الهي قرار گيرد.

 
در ساعت۱:۱۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

تسلیت می گم. ما رو در غم خودت شریک بدون.
امیدوارم خدا به خانواده اون عزیز صبر بده!

 
در ساعت۱:۱۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

فقط می تونم بگم تسلیت می گم خدا به شما و خانواده اش و همسرش صبر بده!
چی می تونم بگم؟ یک بار بیشتر ندیدمت ولی در غمت سهمی بدون مارو! هم تو هم هری با ز دست دادن دوستهاش!
تسلیت می گم

 
در ساعت۹:۰۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

بنده هم این حادثه دردناک رو تسلیت عرض می کنم
و از خداوند برای همه صبر و رحمت طلب می کنم.

 
در ساعت۹:۰۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

بنده هم این حادثه دردناک رو تسلیت عرض می کنم
و از خداوند برای همه صبر و رحمت طلب می کنم.

 
در ساعت۶:۲۸ بعدازظهر, Blogger توسن نوشته ...

من تازه وبلاگتون رو دیدم.
تسلیت من رو هم بپذیرید.
مرگ در یک قدمی تک تک ماست ...

 
در ساعت۹:۴۳ بعدازظهر, Blogger امضاء محفوظ نوشته ...

من هم تسلیت می گویم . اما نمی دانم چه آرزویی باید داشته باشم . شاید آرزوی تکرار نشدن این قبیل حادثه ها . شاید هم آرزوی بیداری خودمان . چرا که هرکجا باشیم به مقتلمان خواهیم شتافت .

 
در ساعت۱۲:۳۹ قبل‌ازظهر, Blogger سپار نوشته ...

سلام بر بروبچ!!!
موسي جان به خودت و مادرت و دايي و خانم دايي ات تسليت ميگم.
روز دانشجو رو هم كه به بهانه آلودگي ها تعطيل شد رو هم تسليت ميگم.
ايشالا بيام تسليت بائوباب رو بگم كه از دست رفته و دست از سر اين وبلاگها برداشته باشه و براي ارضاي بعضي تمايلاتش ديگه نياد براي من فيلتر بذاره. محمد ايشالا زن بگيري من خودم بيام اولين كامنت تسليتت رو بگم.
كوچيكه همه مجنونان به جز قارداشها. يكي نيست بگه آخه مردك تو برو معني فيلتر رو بفهم بعد از خودت افاضات در كن.يادتون باشه اگر من شكوفا نشم تقصير اين بائوبيك هست.
الا اي بائوباب شاد و شنگول
كه بر سر ميزني با مشت و چنگول
مكن با ديگري آن سان كه كردي
وگرنه گويدندت چل و منگول

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است