خانمها لطفا اين مطلب رو نخوانند
خسته و كوفته رسيدم خونه، به خودم گفتم به خونه’ وبلاگي هم سري بزنم. اومدم ديدم وا ويلا!! چه خبره؟؟ رفيق برام شعر گفته، بائوباب از خودش تهديد به حذف در كرده، يك تازه وارد داريم كه هنوز خودش رو معرفي نكرده داره ناز ميكنه و انتظار خوش آمد گويي داره، آخه خوشگل اول برادريت رو ثابت كن بعد ادعاي دست هشتم داشته باش، هر چند كه من به شخصه از هر سليقه اي در مجنونستان استقبال ميكنم و هم از اسمت خوشم اومده هم اون وبلاگ آموزشي ات. خلاصه ديدم شلوغه و براي ارضاي خواسته دوستان در نوشتن متن مدحي بر وجنات دوست عزيزم « رفيق» در پاسخ به لطفش كه برايم با ذوق و قريحه خاص خودش شعر سروده، نوشتم و تقديم ميكنم.

از خانمهاي محترم عاجزانه تقاضا مي كنم از خوندن قسمت زير پرهيز كنند وگرنه من مجبور ميشم تمام نوشته هاي زير رو قويا تكذيب كنم. ( جون من بيخيال اين يكي بشيد)
Filterd BY Baobab
يادگاري (2)
در ساعت۱۱:۵۳ بعدازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

پاي خبر تلويزيون نشسته بودم ؛ خبر سقوط هواپيماي سي130 ، و ديدن عكس چهار نفر از دوستان . يكي شان هميشه سريش بود كه خبر بگيرد و من هم هميشه سر كارش مي گذاشتم . يكي ديگرشان يك ماه نمي شد ازدواج كرده بود . با يكي ديگرشان شنبه قرار داشتيم كه ببينمش . مرضيه ، دختر آن يكي را فراموش نمي كنم ؛ الان به نظرم بايد سه چهار سالش باشد ...
حال خوبي ندارم . به نظرم فردا اُتل را آتش كنم به قصد سفر .هر كجا كه بشود ...

 
در ساعت۱۱:۵۴ بعدازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

راستي اين بائوباب تيكه ي (( در ميان اين قطارم ، اين قطارم روز و شب ))ش رو خيلي خوب اومده

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است