اعتراض
من ، ژوكر، فافا ، فرقان ، خاك،...ميشيم بنج تا،درست اندازه ي انگشتاي يه مشت...پس چرا زورمون به اين بائوباب نمي رسه؟ چرا اون تونسته واسه خودش ديكتاتوري راه بندازه؟ هركدوم از شما كه سكوت كنيد در برابر استعدادهاي ناشكفته ي دوست جوونتون مسئوليد. اين سپار اگه پس فردا كه رفت سربازي ،سيگاري يا معتاد شد، جواب مادرشو كدومتون مي خواين بدين؟ من كه مي دونم همش زير سر اين رفيق كچله .اصلآ همه چي يه نمور مشكوك مي زنه:
اول رفيق مياد به بني دندون نشون ميده...بعد كه بني جوابشومي ده،ميره به بابي پول ميده كه مطلبشو فيلتر كنه(اي بابي مزدور!...خائن!)و اينجوري ميشه كه اسباب رفتن بني رو فراهم مي كنه...بعدشم سر وكله ي رفيق رفيق پيدا مي شه...اول يه چند تا كامنت قشنگ ميذاره بعدشم مياد عضو مجنون ميشه...ميگم همه چي مشكوك ميزنه!...اين آدم مي خواد همينجور يكي يكي زير آب همتونو بزنه...بابا! فلسطينيا رو هم همينجوري از مملكتشون بيرون كردن... باور كنيد!
****************************************************
در همين راستا ما بانوان وبلاگ قطعنامه اي عليه جريانات اخير صادر نموده ايم.متن قطعنامه بدين شرح است:
1-ما بانوان وبلاگ خواستار بازگشت آقاي سپار به مجنونستان هستيم.
2-ما خواهان بركناري هر چه سريعتر آقاي بائوباب از منصب مديريت وبلاگ و انتخابي بودن اين منصب مي باشيم.
3-پيشنهاد ما در زمينه ي كنترل مطالب وبلاگ تشكيل شورايي بانام شوراي نظارت مي باشد، تا شورا بتواند بر كيفيت مطالب نظارت داشته باشد.(بديهي است كه اين امر از عهده ي يك نفر آن هم يك پسر بچه ي23 ساله برنمي آيد.)
4-ما از شما دوستان مي خواهيم كه هر چه سريعتر جهت كوتاه كردن دست متجاوزان(رفيق و دوستانش)از اين وبلاگ اقدام نماييد.
با تشكر
روابط عمومي انجمن بانوان وبلاگ
يادگاري (6)
در ساعت۱:۵۴ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

ببين رياضي با كي پاس كردي ؟؟؟
اولا اينا كه گفتي شد 4 تا و 4 تا انگشت يك مشت نمي‌شه.
دويما خاك هم كه با ماست پس ميشيد 3 تا
سپار هم كه نزده در رفته شديد 2 تا
از فرقان هم كه بخاري بلند نمي‌شه مي‌موني خودت تكي

مردشي بيا جولو تا بهت بگم

 
در ساعت۹:۳۵ قبل‌ازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام جوجه جان:)
سعادت دیدنت رو نداشتم و این روزا درگیر تر از اون بودم که فرصت کنم بهت بگم:
با نوشته هات حال می کنم اساسی !!
هرچند من جزو بانوان این وبلاگ نیستم ولی ازت حمایت می کنم .
البته به سپار هم حق میدم اگر بخواد از مجنون بره...
امیدوارم تو مبارزتون موفق باشید. کمک خواستی رو منم حساب کن.
در ضمن این مبارزه فقط مربوط به خانوما نمیشه. دیکتاتوری زن و مرد نداره مگر اینکه بپذیریم آقایون این وبلاگ هرکدوم یه پا دیکتاتورن!

 
در ساعت۹:۳۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

من به اختلافات درون سازمانی(!) کاری ندارم ولی حال می کنم با این پستها و کامنتهای جوجه!!:))
بائوباب خودت ریاضی با کی پاس کردی؟:))(معصومه میگه من حوصله ندارم بنویسم ولی همین نظر رو دارم:D)

 
در ساعت۱۱:۴۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

خدمت جوجه زیادی جدی:
میشه لطف کنید در مورد بند 4 قطعنامه تون بیشتر توضیح بدید:
"ما از شما دوستان مي خواهيم كه هر چه سريعتر جهت كوتاه كردن دست متجاوزان(رفيق و "دوستانش")از اين وبلاگ اقدام نماييد"
آخه من اون وسط چیکارم خواهر من.
من هیچ وقت در امور داخلی شما دخالت نمی کنم یعنی اصلا تا حالا سر در نیاوردم. بیشتر نقش من به عنوان ناظر بین الملل ـه.

یا بذارید یه گوشه کاره رو بکنم و مطالبم رو بنویسم یا:

ما چون ز دری پا کشیدیم کشیدیم
امید ز هر کس که بریدیم بریدیم

دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند
وز گوشه بامی که جهیدیم جهیدیم

رم دادن صید خود از آغاز غلط بود
حالا که رماندی و رمیدیم رمیدیم

 
در ساعت۱:۴۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

برا ژوکر: ممنونم داداش. بازم تو که حق رفاقت رو نگه داشتي .
برا خاک: من کوچيکتم. (لطفها ميکني اي خاک درت تاج سرم)
برا سپار: باز آي و دگر باره مرا مرهم جان باش. بابا برگرد فحشهاي سنگينتم نوش جان کردم بيا
اما براي جوجه: جوجه جون سخت نگير. درسته که هرچي به ما بتازي خانماي مربوطه حال ميکنن. ولي......... وليش رو ميذارم به عهده گذر زمان. اما رفيقاي من ديگه چه گناهي کردن که نيومده ميرونيشون؟
سخت ميگيرد جهان بر جوجه هاي سخت گير (سخت نگير)

 
در ساعت۱۰:۱۷ بعدازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

در رفتن جان از بدن گويند هر نوعي سخن
من خود به چشم خويشتن ديدم كه جانم مي رود
با نهايت تاسف و تالم ، دوريِ خان خانان ، ايلخان مغول ، خان باشتين ، بنيامين خان را به همه ي جامعه ي وبلاگ نويسان ، بانوان ، ذُكور ، هنرمندان ،اصناف و بازار و ... تسليت و تعزيت عرض ميكنم .
ضمنا در جهت حمايت از جميع بانوان محترمه اعم از جوجه و غير جوجه ، جدي و غير جدي ، محجبه و غير محجبه ، خوشگل و بي ريخت ، تو دل برو و تو دل نرو ، عفيفه و لخت و پتي ، ... اعلام مي دارم تا زمان برگشتن نور دلمان ، سوء چشممان ، تاج سرمان ، صفاي وجودمان ، ... بنيامين خان خوش تيپ بنده از گذاشتن هر گونه كامنت در وبلاگ مجنون خود داري نموده و اعلام مي دارم :
(( اليوم ، گذاشتن كامنت در وبلاگ مجنون در حكم محاربه ي با هري پاتر مي باشد ))

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است