كمي تلخ
ديشب كه داشتم مي‌رفتم سمت خونه ساعت حدود‌هاي 10-11 شب بود. توي ميدون نوبنياد بنده خدايي وايساده بود و روي يك مقوا با ماژيك بزرگ نوشته بود:
مانتو 2000 تومان
كلي پيش خودم دو دو تا چهارتا كردم و فكر كردم، بابا من بدترين پيراهن رو با بدترين پارچه بايد سه-چهار هزار تومن پولش رو بدم حالا چه‌طور مانتو رو مي‌فروشن 2000 تومن ؟؟؟؟

البته جلوتر كه رفتم حق رو به فروشنده دادم چون خداييش اين مانتو‌ها هم قدش از پيراهن من كوتاهتر بود، هو آستيناش، تازه خيلي هم تنگ تر بود و زخامت پارچه‌ تقريبا نصف ضخامت پارچه پيرهنم بود. (احتمالا دكمه هم كمتر مصرف كرده بوده)
:D
يادگاري (4)
در ساعت۱۱:۳۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

یکی می میرد از درد بی نوایی، اون یکی میگه زردک می خواهی؟

عید همه تون هم مبارک

 
در ساعت۱۱:۴۰ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

دوستان بيچاره شديم، بد بخت شديم، يكي منو بگيره!!
اي بخشكه شانس، بعد ميگن چرا فرصتها از دست ميره؟ همينه ديگه يك لحظه تعلل يك عمر پشيمانيه
http://www.hamvatansalam.com/news48918.html

 
در ساعت۱۲:۱۰ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

اينم متن چت من و بني جونم قبل از كامنتش در بالا

- بد بخت شدم
- بيچاره شدم
* ؟؟؟؟؟؟؟
- http://www.hamvatansalam.com/news48918.html
- اي خاك وچوك
- اين مرتيكه از كجا پيداش شد؟
- كلي دخيل بستم تام طلاقش داد
- اين سر خر از كجا اومد

 
در ساعت۲:۱۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام. ماشاالله اينجا چيقدر همه طبع شعريشون بالاست.

يه شاعري ميگد
خوشا آنان كه الله يارشون بيد *** به حمد قل هو الله كارشون بيد

البته اين شعر از برره نيستا. ولي شايد جنابي حضرت بابا طاهر قصدي و هدفي داشتن برا اين امر. يخته تمركر كنيد.
برا ون مانتو هاي از پيرهن كوتاهتر هم بهتره ميگفتيد يك كلام توري و بس. حالا چرا اينقدر براش ديسكيريبشن ميچينيد؟
حالا كاشكي همه چي مثه اين ملنتوها توري بود ولي ..........


راستي اگه دخيلي چيزي خواستيد ببنديدا در خدمتيم.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است