پريشان گويي‌هاي يك دپرس

جاتون خالي
يك استادي داريم بلا نسبت دوستان ترك ترك.
اندر كمالات اين استاد همينقدر بس كه اولا فارسي رو به لحجه زيباي تركي صحبت مي‌كنه.
البته شما خودتون قضاوت كنيد كه وقتي پسر همين استاد در همين كلاس با پدرش درس رو مي‌گذراند و البته همين گل پسر سردسته مسخره كننده‌هاي استادش مي‌باشه خودتون ديگه حساب كار دستتون بياد (حتما ديگه من نبايد بگم)
خوب همه اينا رو گفتم تا بگم وقتي يك آدم دپرس مثل من بره سر همچين كلاسي و بخواد جزوه بنويسه در اخر كلاس چيزي كه روي صفحه‌ي مقابلش مي‌بيند ...
‌‌‌
الا اي جوجه‌ي جوياي اسرار ***** نبايد جستجو كردن در اين كار
هر آنكس مي‌نويسد چون مجانين ***** نصيحت گويمش اين نكته هربار
براي من نمي‌فرقند افراد ***** سپاري و رفيقي، بلكه سمسار
از آن نامردمان و نارفيقان ***** نمي‌دانم چه‌گويم، گشته‌ام خوار
براي هركسي جاي سوال است ***** بپرسد چون كه بائو نيست ستار
از آن فيلتر نمودم مطلبش را ***** كه بنوشته در اينجا حرف كفار
ژوكر چون ني‌نگارد مطلبش را ***** چرا كه او ندارد هوش سرشار
نمي‌فهمد كه فافا هست بي عقل ***** كجا، كي ديده‌اي زو حرف پر بار ؟
ز فرقان هم نيارم من سخنها ***** چرا كه رفته در افكار دلدار
رئيس گر از هري گرديده خسته ***** زند نيشي به جانم چون سر مار
حقيقت گرچه روشن بود چون روز ***** برفته آسمان چون خاك در غار
(اين قسمتش رو خودم فيلتر كردم)
به حق كردم هر‌آن كاري اگر چه ***** چو منصور مي ببايد رفت بر دار
همي صبري كنم بر تهمت او ***** محوّل كرده‌ام او را به دادار
---------------------------------------‌‌
در حاشيه:
1) در مورد بيت سوم من جدا از دوستان سپار و رفيق معذرت مي‌خوام فكر نكنيد توهيني به شما شده. فقط جهت درست شدن قافيه بوده.
2) اسرين و معصومه خانم شانس آورديد تو مسائل وبلاگ ما دخالت نكرديد وگرنه بيتي براتون داشتم كه ...
3) اصلا من چيكاره بودم هركي مياد مي‌خواد بر عليه من قيام كنه :(( منظورم رئيس‌‌ها. تازه جهت روشن شدن اذهان عمومي من خودم سپار رو مدتها بود حق مديريت بهش داده بودم حالا چرا به من گير مي‌ديد
4) خود اين سپار نامرد مطلب شيخمون فرقان رو برداشت (جوجه شاهده)
5) ابياتي كه حذف شده يه وقت فكر نكنيد مثل شعر سپار مشكل اخلاقي داشته نه، يك سري افراد بودند كه جايز نبود فعلا پاشون بياد وسط. بمونه براي وقتي فول دپرسم :D
يادگاري (6)
در ساعت۱۱:۰۳ بعدازظهر, Blogger alberto augusto miranda نوشته ...

can you put your text in english or portuguese, or french, or spanish, to put om my blog?

 
در ساعت۲:۲۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

من تصمیم خودم رو گرفتم و مراتب رو به اطلاع خدا هم رسوندم.
-چه جوری؟
- با یه نامه.

پروردگار محترم


احتراما،

نظر به اينكه طي بررسي هاي به عمل آمده توسط اينجانب، علي رغم تمام نعمات و افاضات حضرتعالي در مراحل مختلف زندگي به اين حقير، به جايي نرسيده و موجبات شرمساري نسل بشريت را فراهم آورده ام. متمني است پيرو تبصره سوم بند اول قرارداد آفرينش، مورخ 1/1/1 منعقده فيمابين ابرجد اينجانب - مشهور به آدم - و حضرتعالي، استفاي اين حقير را از مقام انسانيت بپذيريد.

بديهي است من بعد اينجانب هيچ گونه مسئوليتي در قبال انساني بودن رفتار و گفتار خويش را نخواهم پذيرفت. مستدعي است در صورت نياز به اخذ حيات، لطفا مراتب را هرچه سريعتر به اطلاع حضرت عزرائيل برسانيد.

امضا
آفریده کد XXXX

 
در ساعت۱۰:۱۸ بعدازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

در رفتن جان از بدن گويند هر نوعي سخن
من خود به چشم خويشتن ديدم كه جانم مي رود
با نهايت تاسف و تالم ، دوريِ خان خانان ، ايلخان مغول ، خان باشتين ، بنيامين خان را به همه ي جامعه ي وبلاگ نويسان ، بانوان ، ذُكور ، هنرمندان ،اصناف و بازار و ... تسليت و تعزيت عرض ميكنم .
ضمنا در جهت حمايت از جميع بانوان محترمه اعم از جوجه و غير جوجه ، جدي و غير جدي ، محجبه و غير محجبه ، خوشگل و بي ريخت ، تو دل برو و تو دل نرو ، عفيفه و لخت و پتي ، ... اعلام مي دارم تا زمان برگشتن نور دلمان ، سوء چشممان ، تاج سرمان ، صفاي وجودمان ، ... بنيامين خان خوش تيپ بنده از گذاشتن هر گونه كامنت در وبلاگ مجنون خود داري نموده و اعلام مي دارم :
(( اليوم ، گذاشتن كامنت در وبلاگ مجنون در حكم محاربه ي با هري پاتر مي باشد ))

 
در ساعت۱۰:۱۸ بعدازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

در رفتن جان از بدن گويند هر نوعي سخن
من خود به چشم خويشتن ديدم كه جانم مي رود
با نهايت تاسف و تالم ، دوريِ خان خانان ، ايلخان مغول ، خان باشتين ، بنيامين خان را به همه ي جامعه ي وبلاگ نويسان ، بانوان ، ذُكور ، هنرمندان ،اصناف و بازار و ... تسليت و تعزيت عرض ميكنم .
ضمنا در جهت حمايت از جميع بانوان محترمه اعم از جوجه و غير جوجه ، جدي و غير جدي ، محجبه و غير محجبه ، خوشگل و بي ريخت ، تو دل برو و تو دل نرو ، عفيفه و لخت و پتي ، ... اعلام مي دارم تا زمان برگشتن نور دلمان ، سوء چشممان ، تاج سرمان ، صفاي وجودمان ، ... بنيامين خان خوش تيپ بنده از گذاشتن هر گونه كامنت در وبلاگ مجنون خود داري نموده و اعلام مي دارم :
(( اليوم ، گذاشتن كامنت در وبلاگ مجنون در حكم محاربه ي با هري پاتر مي باشد ))

 
در ساعت۱۱:۲۱ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

حالا من هي مي‌خوام دهنم باز نشه.
ايها الناس خبر داشته باشيد همين هري رفته نشسته زير پاي بنيامين كه بيا بادصبا و مجنون رو دور بزنيم بريم با هم وبلاگ بزنيم.

 
در ساعت۱۲:۳۱ قبل‌ازظهر, Blogger سپار نوشته ...

سلام!! سپار هرگز نمي ميرد (اينو تو اون تيكه فيلم شمال هم گفتم)
هري جون حرج بر طرف شد ميتوني حكم ثانويه ات رو باطل كني.
يكي پيدا نميشه نشر اكاذيبه اين بائوباب رو ديليت كنه؟؟؟ من هر گونه نقل قول و رفتاري كه بائوباب از من گفته رو شديد و اكيد تكذيب ميكنم.مگر اينكه خودم گفته باشم يا جايي نوشته باشم.

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است