عیدتون مبارک

میلاد امام رضا (ع) رو پیشاپیش تبریک می گم ، جا همتون خالی ،یک سه چهار روزی رفته بودم مشهد،خیلی حال داد،البته بازم طبق معمول شلوغ بود ولی همین شلوغی رو هم که آدم می بینه حال می کنه تا چشم اون وهابیها تو مکه و مدینه در بیاد که نمی ذارن بریم با امامامون حال کنیم.
من نمی دونم امام رضا که اینقدر کارش درست چرا یک دعا نمی کنه تا مردم مشهد یکم با ...... بشن ،یک شب خونه بنده خدائی دعوت بودیم ،از اون مسئول هتل که فرستادمون تو یک خیابون یک طرفه تا هر کی تو شهر بود ونبود حتی اون بنده خدایی که رفته بودیم خونشون ما رو فرستاد ته کوچشون تحت این عنوان که بازِ ،نگو باز ولی برا عبور دوچرخه ،آدرس عوضی دادن ،خدا همشون رو هدایت کنه.
بابا من باز چند روز نبودم قرصاتون رو سر وقت نخوردید افتادید به جون هم؟حیف نیست بهتون زنجیر وصل کنند و بگن مجنون جای دیونه زنجیری ها است؟ به نظر من اینجا باید یک دارالمجانین سطح پایین باشه نه در سطح امین آباد.
در مورد فیلترینگ بائوباب عرض کنم که این بائوباب بنده خدا برا این بعضی اوقات نمیزاره به آفتابه ها دست بزنیم که نشون بده که اینجا مسئولیت داره و مدیره! من همین جا از مدیریت دلسوزانه و بی وقفه ایشان در راه پر نگه داشتن افتابه ها تشکر می کنم ،خسته نباشی ،راستی یک شبه ای ایجاد شده مبنی بر اینکه بائوباب ریاضی رو با کی پاس کرده ،بائوباب اگه این ترم پاسش کنه با همون ترک پاس کرده.
من فقط موندم ژوكر، فافا ، فرقان ، خاك،جوجو چطوری می شن یک مشت ؟به نظر من اگه یکی از انگشتای دستت نصفه باشه ،نمی تونی مشت خوبی بزنی .یک جمله ادیبانه ای که جوجو از خودش در وکرده و موجب حیرت من شده اینه:( روابط عمومي انجمن بانوان وبلاگ )آخه من موندم بانوانی وجود نداره که انجمنشون باشه تازه روابط عمومیشم اطلائیه بده ،من که یاد یک جوک افتادم: از یکی می پرسن یک جمله بگو همش دروغ باشه اونم می گه (دانشگاه آزاد اسلامی) .

يادگاري (3)
در ساعت۴:۳۵ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

اي بابا
حالا من هي مي‌خوام شب عيدي دري‌وري نگم نمي‌ذاري كه...
فافا جونم هركي ندونه من يكي كه ميدونم تو آدرس دادن اصفهاني از همه پيشن
يعني شما يك اصفهاني رو هيچوقت و در هيچ جاي دنيا پيدا نمي‌كني كه بهت آدرس بده و بگه مثلا برگرد عقب.
هروقت از يك اصفهاني آدرس پرسدي دقيقا در همون پوزيشني كه ايستاده و جهت سرش به هر سمت بود از همون سمت آدرس مي‌ده حتي اگه آدرسي كه مي‌خواي 15 قدم پشت سر همين هج‌آقو باشد...

 
در ساعت۵:۵۳ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

فافا جون زيارت قبول!! من كه التماس دعا داشتم ايشالا نايب الزياره كه بودي؟ عزيزم اميدوارم ازم دلگير نباشي.
مي خوام بگم كه تو هم ميتوني يك انجمن بزني، با توجه به سوابق درخشانت در مسافرتها (بويژه سوادكوه) استعداد خاصي براي تشكيل انجمن آفتابه داران داري. تازه همه چيز هم ميتوني براش رديف كني از روابط عمومي گرفته تا منشي دفتر رييس.خلاصه برو جلو كه خودم عكس هاي حزبيت رو تضمين ميكنم.

 
در ساعت۶:۵۲ بعدازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

البته فكرش رو بكني آفتابه تو زندگي از همه چيز موهومه !!! پس در كمال احترامات بائوباب رو به سمت (( سر آفتابه دار بان )) منصوب مي نمايم . اميد است در مسئوليت جديد دست كم آفتابه ها از دستش در امان باشند !!!

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است