يادگاري (6)
در ساعت۹:۵۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

ولادت با شعادت امام رضا(ع) را به همه مجنونیها تبریک می گم.

 
در ساعت۱۰:۰۵ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

معتاد شدم. سعادت رو شعادت نوشتم.

 
در ساعت۱۰:۱۴ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

نه بحث معتادي نيست
مونده بودي شهادته يا ولادت يه جوري نوشتي به جفتش بخوره ضايع نشي

 
در ساعت۲:۴۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

من اگه از چیزی شک داشته باشم، راجع به اون اظهار نظر نمی کنم.
در ضمن خودم هم نمی دونم زنده ام یا نه. اگه ئه سرین می گه زنده ام. پس لابد زنده ام دیگه.
شایدم این همون وسوسه ئه سرین که جای من واسه شما کامنت می ذاره.
خلاصه اگه کسی به دادم نرسه، همین روزا از دست همین ئه سرین بانوجونی خواهم مرد.
کلی زیراب ئه سرین رو زدم:))))))

 
در ساعت۵:۲۳ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

سلام منم ميلاد با شعادت عزيز دلمون، صاحب ميهنمون، نور چشمانمون، سرور قلبمون، ضامن شماها و غريب قريبمون رو به دوستان و ياران مجنوني تبريك ميگم.
اين بحث زنده يا مرده بودن عمه رو نمي دونم ولي ميدونم كه عمه جزو كلوپ بامرامهاست و هركي بخواد با يكي از عناصر اين كلوپ در بيافته با بچه مرشد كه خودم باشم بعد از گرفتن رخصت از هري مرشد حالش تو سوراخ سوزنه. گذشته از اينها هر چي فكر ميكنم باز به نتيجه درست نمي رسم، عمه خداييش بين ولادت و شهادت شك نكرده بودي؟؟ حالا هر كي ندونه فكر ميكنه اين عمه جزو حزب محافظه كاران انگليسه كه راجع به مسايل شك برانگيز « اظهار نظر» نمي فرمايند.

 
در ساعت۵:۲۵ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

در ضمن از بائوباب قارداش به خاطر اينكه آهنگ ملي وبلاگ من رو تو وبلاگ مجنون گذاشته ممنونم.ميدونم كلي باعث انبساط خاطرت شده محمدجون.
عمه نگفتي به چي معتاد شدي؟؟ به همين خاطره كامنت دونيت رو بستي؟ نمي خواي كسي راهنماييت كنه؟

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است