هری فقط دستم بهت نرسه هممون رو دون دون کردی به همه بچه ها تسلیت می‌گم نفری 7 هزار تومن باید خرج کنید برید دکتر تا بتون بگه چه مرضی گرفتید.
هر کی اسم این داروها رو بر می داره برای درمان دون دون شدنش ،وجدانا دنگ 7 هزار تومن ویزیت من بده.البته 5 تا آزمایشم هست.
به خاطر یه روز تفریح ورشکست شدم در ضمن هر چه سریعتر به دکتر مراجعه کنید البته اگه شمام دون دون شدید.
‌‌‌
1. METHOXALEN
2. ISOTRETINOIN
3. FLURANDRENOLIDE
4. CLOBETASOL PROPIONATE
‌‌‌
یک نکته باحال که در مورد دارو سومی وجود داره تو هشدارهای جعبش زده با مصرفش ممکنه عملکرد هیپوتالاموس و هیپوفیز و غده فوق کلیوی دچار اختلال بشه!!!!!
بر و بچز اگه خواستید از مقدار مصرفش هم مطلع بشید می تونید باهام تماس بگیرید تا شماره حساب اعلام کنم تا بعد از واریز دنگتون و ارسال عکس فیش پرداختی به E MAIL م، براتون میزان مصرفشونم مشخص کنم.

يادگاري (4)
در ساعت۱۰:۲۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام. من که مردم وصیتم نکردم. کسی نمی تونه ثابت کنه منم بودم.

 
در ساعت۹:۱۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

ببینم شما بالاخره واشی رفتین یا نه؟ امیدوارم به همگیتون خوش گذشته باشه. راستی این جریان دارو ها چیه. اگه یه سفر نامه بدین بد نیستا.

 
در ساعت۹:۱۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

خوب شد نيومدم ها! والا من عمرا از اين پولا خرج كنم:))
حالا چه بلايي سرتون اومده كه دون دون شديد؟

 
در ساعت۱:۱۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

salam
manam dundun shodam,
HARRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY,

 

ارسال یک نظر