IQ تست

برا اینکه از آخرین لحظات عمرتون بیشتر لذت ببرید و اونایی هم که مرام گذاشتند و با ما نیومدن مثل بائوباب دپرس نشن براتون یک تست IQ تدارک دیدم. فقط یک چند تا شرط داره: اینکه تند و سریع و... جواب بدی و لفتش ندی، ولی اگه خواستی لفتش بدی مشخص می‌شه که وقتش که استعفا نامت تقدیم هیئت رئیسه کلوپ با مراما بکنی.

سوال اول:
فرض کنید در یک مسابقه دوی سرعت شرکت کردید. شما از نفر دوم سبقت می‌گیرید حالا نفر چندم هستید؟
پاسخ: (زودبگو)
اگر پاسخ دادید که نفر اول، به شدت در اشتباه هستید! گر از نفر دوم سبقت بگیرید، جای اونو می‌گیرید و نفر دوم می‌شید.

سوال دوم:
می‌دونم اولی رو اشتباه جواب دادید ولی وجدانا این یکی رو کمتر از اولی فکر کن چون می‌خوام اون مخت از آک بندی در نیاد!
اگر شما تو همون مسابقه از نفر آخر سبقت بگیرید، نفر چندم خواهید شد؟
پاسخ:(زودبگو)
ها ها حال کردم این یکی رو هم اشتباه گفتی، آخه IQ الان داری فحش می‌دی که من که گفتم نفر یکی مونده به آخر هستم بابا دانشمند تو چطوری از نفر آخر جلو می‌زنی؟!!!

سوال سوم:
این یکی رو جواب ندادی یه برنامه می‌زارم با هم بریم بالای برج میلاد، از اون بالا خودت رو بنداز پایین. اگرم از ماشین حساب استفاده کردی که خودت تنهایی برو به من نگو
عدد 1000 رو فرض کن . 40 رو با اون جمع کن حاصل رو با 1000 جمع کن عدد 30 رو بهش اضافه کن حالا با یه 1000 دیگه جمعش کن حالا 20 تا دیگه باش جمع کن 1000 تای دیگم روش و آخرشم 10 تای دیگه باش جمع کن جواب چنده؟
پاسخ:(زودبگو)
آفرین 5000 ؟دمت گرم بازم اشتباه
وجدانا هر کی اینو اشتباه گفتش بیاد تا با هم بریم آخه خواهرزادم که 14 ماهشه اینو دیگه درست جواب دادش!

سوال چهارم:
پدر ماری،پنج تا دختر داره(آخی طفلکی)
1- nana
2- nene
3- nini
4- nono
اسم پنجمی چیه؟
پاسخ:nunu
خوشم اومد که با ذکاوت تمام این آخری رو هم اشتباه جواب دادی آخه اسم آخری( ماری) بودش!

بچه‌ها هر کی خوند فقط یک کامنت بزاره بگه که هیچ کدوم رو درس جواب نداده.

يادگاري (9)
در ساعت۸:۳۵ قبل‌ازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام:)
از اونجایی که من آدم صادقی هستم، از پشت همین تریبون اعلام میکنم که اینجانب در کمال صحت و سلامت به کلیه سوالات مطرح شده پاسخ نادرست دادم !!
از همه عزیزانی که برای به کار انداختن مغز ما تلاش میکنند صمیمانه تشکر میکنم. امیدوارم نتایج حاصله باعث نا امید شدن عزیزان نشود!!!

 
در ساعت۸:۵۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

عرض شود كه والااين دومين باره مكه اين سوالا رو ميخونم همه جوابها يادم بود:) ولي سري اول كه خوندم دوتا سوال اول رو شيرين، اشتباه جواب دادم باقي و درست:)
ايول اين همه صداقت كه داره تو اين پست و كامنتهاي مربوطه فوران ميكنه:)

 
در ساعت۸:۵۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام. خداییش من به غیر از دوتا اولی که اشتباه جواب دادم بقیقه رو هم اشتباه جواب دادم.

 
در ساعت۱۰:۵۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

بائوباب بعد اين هكه وبلاگ من اومدن و رفتن(حالا گيرم اصلا نخونده باشي) بعد اين همه كامنت نوشتن من بازم مي نويسي اسرين بانو؟ يا بايد به هوشت و قدرت تشخصي حروفت شك كرد يا ديگه مطئن بشيم كه مشكوك ميزني اينقدر كه يادت ميره همه چي و حواست جاي ديگه است:))
ببين فرزندم اگه M رو در حاليكه كيبورد در حالت فارسي هستش بزني ميتوني اول اسم من رو بنويسي. ديگه نبينم اينقدر ضايع ينويسي ها! واسه خودت ميگم كه دپرسيت لو نره:))

 
در ساعت۱۱:۲۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

من این دومین بار بود که این سوالات رو می دیدم. صادقانه باید بگم دفعه اولی که این سوالات رو دیدم دو تای اولو اشتباه جواب دادم. سومی درست . چهارمی رو این دفعه دیدم که قبل از اینکه بخوام جواب بدم جوابتو خوندم.

 
در ساعت۱:۱۶ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

ايوال، حالا كه حرف از صداقت پيش اومد منم مي‌گم. سوال اول رو من درست جواب دادم اما چند ثانيه بيشتر فكر كردم. دوم و سوم رو هم درست جواب دادم اما سوال 4 رو گيج زدم يعني قبل از اينكه بخوام فكر كنم رفتم تا ته

 
در ساعت۲:۱۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

اگه گفتين من چند شدم ؟؟؟؟
هري پاتر

 
در ساعت۹:۳۶ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

ببخشيدها، IQ يعني چي؟
خوردنيه يا بردني؟ اين سوالهاي چرت و پرت چيه؟؟من فقط از كف گرگي سردرميارم، فافا لطفا توضيح بده؟؟؟
در ضمن ميبينم كه كلي با فيلمم حال كردين، فعلا دارم برنامه ريزي ميكنم برم نيويورك وقتي برگشتم بهتون وقت ميدم بياييد از من امضا بگيريد.ميتونيد همه رفقاتون رو هم بياريد. راستي بعدش ميخوام beny fans club رو افتتاح كنم آماده عضويت باشيد.

 
در ساعت۱:۲۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام اول,اول!!! آقا من اول گفتم.من بشم.بنی جون بهBeny fansمی خوام عضو
این بچه هاتون بگو مطالب تکراری دیگران رو تو وبلاگتون نذارن.وقتی غریبه ای بیاد اونو بخونه آبروتون میره.راستی
ه سرین درسته؟؟؟؟M

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است