واقعا این قدر ارزش داره؟ راست می گن که آنان که غنی ترند محتاج ترند امروز یک چیزی دیدم که مخم سوت کشید ،این که یک دو پا(حیفم می یاد بگم آدم)چقدر می تونه پست باشه،برا یک قرون پول از هر کسی و چیزی که بتونه مایه بذاره تا پول در بیاره،٣ ماه پیش با یکی حول وحوش ٣ تومن معامله کردم،وقتی می خواست پول بده از هر چهارده تا معصوم و خدا مایه گذاشت تا ده هزار تومن تخفیف بگیره ،می گفت ندارم و اینم زوری جور کردم و هزار تومنم برام هزار تومن ،اینقدر گفت که من خجالت کشیدم بخواهم باهاش بحث کنم ،با خودم گفتم راه دوری نمی ره شاید نیاز داشته باشه و از این جور فکرا، چون من تو پول در آوردن به برکت خیلی اعتقاد دارم ،و اینکه تا خدا نخواد آدم به هیچ جایی نمی رسه ،هیچی امروز با همون طرف کار داشتم رفتم، در شرکتی که توش کار می کرد ،نگهبانش گفت کجا می ری؟گفتم می رم پیش مهندس فلانی ،گفت همین روبرو تو ماشینش نشسته ،برگشتم ببینم کدوم ماشین،هر چی نگاه کردم یک پیکانی یا پرایدی رو با سرنشین ببینم ندیدم به نگهبان گفتم کدوم ماشینش ،گفت همین زانتیاس ،وای این و که گفت موندم، اون روز چه عزولابه ای می کرد برا 10 تومن ، اینقدر عصبانی شدم که زنگ زدم بهش گفتم من فعلا نمی تونم کارش انجام بدم ،تیز اومدم خونه تا حداقل برا دیوونه ها مطلب بنویسم تا شاید خالی بشم ،حالا که می بینم اون 10 تومنم راه دوری واقعا نرفت بلکه ....*خور شد،برا 10 تومن مثل گداهای سر چهارراه چونه می زد ،متاسفانه از این قبیل آدم ها دور و برمون کم نیستند ولی کم و زیاد داره پست بودنش.
همین جا دعا می کنم خدا بهمون عزت نفس +سلامتی بده.

*....=سگ

يادگاري (5)
در ساعت۱۱:۲۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

salam benu jan
beniye gheseye ma ro che didi ke har anche royat nemoodi be majnooni mande sargashte o va mande...ba an sheykh ahmad e oryane attahere tohr...alamni o lamin sahebel fazle val chakhan...

 
در ساعت۶:۴۱ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

همه داداش من مصل تو نيستند كه 50000 تومان پول بي‌زبون بچه‌هاي وبلاگ رو برداري و بري و پر رو پر رو بياي هر شب مطلب هم بنويسي و تازه بحث مالي رو هم مطرح كني.
نكنه مي‌خواي بگي كه اون 10 توماني كه به يارو تخفيف دادي پول بنيامين بود. :))
هستم. آره بذار به حساب بني

 
در ساعت۶:۴۳ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

اين رو خودتون مثل بخونيد

 
در ساعت۱۲:۴۲ قبل‌ازظهر, Blogger harry potter نوشته ...

برو بد اصفهاني ، تو از ده هزار تومن گذشتي ؟؟؟!!!!

 
در ساعت۲:۱۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

بارم ترجیح می دم سکوت اختیار کنم مثل از کامنتهای بالا مثل اینکه خودت دل مردم رو خون کردی

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است