يه نكته ي اخلاقي!
خيلي زشته آدم يكي رو دعوت كنه، بعد خودش دير بره سر قرار...واقعآ زشته!
به قول ئه سرين جونم،‌پ.ن: اين پسرا هيچي نوفهمن...الهي به حق دل شكسته ي اين جوجه همشونو كچل كنن بفرستن سربازي بلكه يه كم حاليشون بشه اين چيزا!
يادگاري (8)
در ساعت۱۲:۴۱ قبل‌ازظهر, Blogger سپار نوشته ...

بنده از همين تريبون از كيله متاخرين اعلام برائت ميكنم. ديگه مسخره اش رو در آوردين. شما ها كي ميخواين درست بشين من عاجزم.
لازمه يادآوري كنم كه ناديده گرفتن عهد از گناهان كبيره هست.
سعي كنيد درست بشيد.
من به آبجي جوجه حق ميدم، واقعا خجالت آوره

 
در ساعت۱۲:۴۵ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

حالا خوبه من و ژوكر و فرقان راس 5 اونجا بوديم و منتظر يك ... مثل تو ........


اينجا هم دست از دو رنگي بر نمي‌أاري ؟؟!!

 
در ساعت۱۲:۴۹ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

در ضمن جوجه خانم
يادتون باشه اينجا يك وبلاگ فرهنگيه. مثلا همه ما ادعامون ميشه دانشگاه رفته ايم
از شما انتظار نداشتم غلط املايي بنويسين
من به عنوان مسوول مستقيم مجنون تصحيح مي‌كنم

عح‌صرين

و از كليه خوانندگان كمال پوزش را دارم

 
در ساعت۱:۱۵ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

مرسی جوجه جان:) می دونی خیلی طول می کشه تا این پسرا مشکلاتشون حل بشه! البته دیگه ازشون قطع امید شده! با کچلیشون موافقم! ایشالله کچل که شدن بهشون می خندیم حال می کنیم:)) جات خالی بود ببینی کادوی من رو وقتی دادن:)) ضایع شدن که شنیدی؟ همون:))

 
در ساعت۱۲:۳۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

به جوجه جدی: دوستت دارم اساسی! خوشم اومد. اصلا می دونی چیه این وبلاگ یه کسی مثل شما رو کم داشت که حالا تکمیل شد.

 
در ساعت۶:۳۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

فافا من اینجوری برداشت کردم که شما بر خودت می پسندید که آروم بشینی تا از محضر دیگران مستفیض بشی:D خب اگه دیگران هم اینوطری بداشت می کردن سکوت مطلق می شد که:) راستی بهت شام ندادن اصلا؟ البته بین خودمون بمونه علت تعیین ساعت پنج از طرف بائوباب بیشتر به خاطر این بود که از اونور دیر نشه!و ...زیاد گناه نداره تو این مرود ولی باقی مسائل کاملا گناهکاره:))
آی حال می کنم با این جوابهای جوجه!:))

 
در ساعت۱:۲۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

به فرقان: خیلی جوابهات با حال بود.
مخصوصا جوابت به ئه سرین.

 
در ساعت۱۱:۰۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

هاها! فافا تازه اون روز کلی آروم بودم:)) من شخصا معذرت می خوام! دارم تصورت می کنم اون گوشه آروم نشستی داری هی غر می زنی این دختره چقدر حرف می زنه سرم رفت:))
وا ییییی فافا حواست کجا بوده:)) روم به دیفال دست به آب کجا بود؟:)) تازگیا می خوان با موبایل صحبت کنن میرن دست به آب؟:)) یا لازمه دست به آب موبایله؟:)) حواست کجا بوده شازده؟=))

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است