آيه هاي عاشقانه
بالاخره 17 ربيع نزديكه و دوستاني كه آستين بالا زده بودند حالا وقتشه كه جشنشون رو برپا كنند. در همين راستا جناب ... از نويسندگان قديمي همين مجنون هم بعله ديگه.
چون قول داده بودم همين امشب حالش رو بگيرم اين چند بيت "آيه هاي عاشقانه" رو تقديم ميكنم بهش باشد كه ...
****
«هرچی آرزوی خوبه مال تو
هر چی که خاطره داری مال من»
سرویس طلا و سکه مال تو
فقط این نصفه هزاری مال من
پارتی و جشن تولد مال تو
کارای سخت اداری مال من
دست و پا و چشم و گوشم مال تو
بقیهَ ش اگر بذاری مال من
هرچی پول در میارم من مال تو
هرچی که تو در میاری مال من
افتخار و باکلاسی مال تو
التماس و پاچه خواری مال من
هرچی موسیقی ِ شاده مال تو
کاستای افتخاری مال من
فهم شاخه های گل برای تو
درک لوله ی بخاری مال من!
این شبای پرتقالی مال تو
روزای آب دوغ خیاری مال من
هرچی خواسته ی جدیده مال تو
وعده های خواستگاری مال من
تخت و مبل راحتی برای تو
جنب و جوش و هر فشاری مال من
همه ی کارای دنیا مال من
پس دیگه مونده چه کاری مال تو ؟!
***

پ.ن:
به شيخنا فرقان: من همينم كه نمودم دگر ايشان دانند.
به جوجه ي جدي: آدمي كه با يك حرف بشكنه ... راستي اگه دليل قانع كننده حداقل براي خودت نداري چرا مي وبلاگي ؟؟؟
به چشمك: شوخي هاي من رو ببخش
به ديوار: حيف كه به خودم قول دادم اگه جايي ميرم مهموني ديگه شيطوني نكنم. آخ كه چه قدر ...
يادگاري (0)

ارسال یک نظر