چند وقتي نبودم

سلام خدمت تمامي دوستان و دشمنان عزيز خودم
چند وقتي نبودم. علتش رو بگم راستش اين جناب آلفاي ما كه اينجانب تانژانتش باشم چند وقتي بد جور به سمت پي دوم ميل مي‌كرد (شايد هم منهاي پي‌دوم نمي‌دونم). هرچند هميشه از خدا خواستم به سمت پي‌دوم ميل كنم اما ديگه دنياست و بائوباب و ضعف و ....
البته رسيدن به پي‌دوم هم هميشه براي يكي مثل من خوب نيست. چون اون موقع با يك لغزش اگه اپسيلون از پي‌دوم پا فراتر نهيم دوباره ..........
بگذريم نه من اين حرفها رو بلدم و نه به قد و قواره‌م مي‌خوره.
الان اومدم فقط يك تشكر از تمامي دوستان و دشمنان عزيز كه تو اين مدت به فكر ما بودند و احوالمون رو مي‌پرسيدند بكنم. چه اونايي كه مرتب زنگ مي‌زدند و اخبار مي‌دادند. چه اونايي كه SMS مي‌زدند و چه اونايي كه بي‌وقت (نصفه‌شب يا ساعت 2-3 بعدازظهر مزاحم خواب كناردستيهام مي‌شدند!!!!!!)
بگذريم.
تو اين چند وقتي كه نبودم مثل اينكه اين نزديكيها بساط كفتربازي راه انداختيد و ........
دارم براي همه‌تون. فعلا تا چند روز آينده خوش باشين برمي‌گردم.
يادگاري (12)
در ساعت۵:۴۸ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

فعلا اين آهنگ هفته باشه ماله كفتر بازا تا بعد .........

 
در ساعت۸:۵۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

به به شادوماد. خوش آمدی. بلا به دور؟ حالا عملت چی هست؟ سنگینه؟:))
چی چیو دارم براتون مگه کفتر بازی مال شما بود؟ اگه ناراحتی واسه شما هم راه بندازیم :P

 
در ساعت۹:۰۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

آهنگ هم خیلی قشنگه . داستانی که مخملباف رو شعر زده رو خوندی؟ خیلی معرکه است.

 
در ساعت۹:۰۵ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

سلام صاب خونه!! بيا مملكتت رو تحويل بگير بابا!! دارن دستي دستي ما رو ميندازن تو هچل، منم حساس!!
ايول، ايول.دمت گرم،اين آهنگت خيلي رديفه،هر وقت گوش به حرف من بدي ضرر نمي كني ;))
اگر به خودت نرسي،تانژانت آلفااز پي دوم به پي و بعدش هم به سه پي دوم مي رسه و اونوقت موقع تقسيمات ميرسه.

 
در ساعت۱۰:۰۴ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

ايول، ايول
من نبودم دوماد هم شدم و خودم خبر ندارم.
ايول. حالا اين عروس خوشبخت كيه!!

داستان مخملباف هم نخوندم. بفرست بخونم.

بالاخره من نفهميدم اگه دومادم چرا كفتر بازي. حالا درسته تا 4 تا حلاله اما ........
:))

 
در ساعت۱۰:۰۷ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

در مورد عملم. فعلا ترياكه اما بعضي وقتها كه گيرم نمياد هروئين هم بد نيست.

عزيزم وقتي تانژانت حرف ميزنه كه يك سينوس خودش رو جلو نمي‌اندازه
راستي طاعات و عبادت قبول حاج بنيامين

اللهم صل علي محمد و آل محمد

 
در ساعت۱۰:۳۲ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

ايول. ايول. يادم افتاد. مرا ببوس مخملباف رو خوندم
آره خيلي قشنگه.

 
در ساعت۱۱:۱۱ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

باز دم سينوس گرم، اگر يك روز بد باشه يك روز هم خوبه، كلا اهل دوره تناوبه تا ابد حرف و عملش ادامه داره و رفتارش از حدود مشخصي خارج نميشه. مثل تانژانت نيست كه جنبه نداشته باشه تا يك مقدار بهش فرصت ميدن، دور برميداره يا به اوج عزت ميرسه يا حضيض ذلت. ( چون ميدونم بعضي ها به خاطر ضريب هوشيه زير 2 نمي تونن منظورم رو بفهمن ارجاعشون ميدم به نمودارهاي سينوس و تانژانت)
در ضمن حاجي فرقانه نه من، بعدش هم پرونده نساز، آخرش هم بعد از صلوات « و عجل فرجهم » يادت نره.

 
در ساعت۸:۵۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

ببینم بیمارستان بودی یا امتحان ریاضی داشتی که یه مدت نیومدی؟
چرا از وقتی اومدی تو تانژانت و سینوس و این چیزا می چرخی؟
راجع به کفتر اگه اعلام آمادگی کنی، واسه تو هم داریم تا دیگه کسی بهت نگه دپرس:)

 
در ساعت۴:۲۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

گفته بودن که اصفهونیا جون به عزائیل نمی دن. باورمون شد. خداییییییییییییییی.راستی چاکر جناب سروان هم هستیم.

 
در ساعت۱۱:۵۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

سلام. جناب سروان به رس دادمون . کمک. پارتی نیاز مبرم. دیشب اومدیم بریم استخر تو اتوبان مدرس با یه عابر تصادفیدیم.ای وای بر من. کککککمممممککک

 
در ساعت۹:۳۹ قبل‌ازظهر, Blogger توسن نوشته ...

سلام
مي بينم كه همه دچار ركود وبلاگي شدن!!!!!!
اين چه وضعيه آخه!

 

ارسال یک نظر

منو
آواي دل
Your Browser doesn't Have Special Plugins...Please Use IE or FireFox or Opera
ياران
امکانات
لینکها در صفحه جدید
تشکر


کليه حقوق محفوظ است