من اومدم!
سلام! ...مممم...چی بگم؟ ...آخه من الان گشنمه هنوز ناهار نخوردم...اومدم آپ بکنم برم. آقایون بائوباب و سپار سپردن که تولد وبلاگ رو تبریک بگم....آخه این چه وضعشه؟ تبریک رو آدم باید خودش بگه نه که بهش بگن که بگو...شاید اصلآ به نظر من این تولد اون قدرا هم مبارک نباشه! به هر حال من از امروز به جمع مجانین اضافه شدم و این حادثه ی مبارک رو به نوبه یخودم بهشون تبریک می گم.
حالا چرا جوجه ی جدی؟ قضیه اینه که من اول با اسم جوجه عضو شده بودم بعد آقای بائوباب فرمودن که یه اسمی بذار که جدی باشه.منم اسمم رو گذاشتم جوجه ی جدی...وای مردم از گشنگی...من میرم یه چیزی بخورم . بعدآ ایشالا با پستای درست و حسابی در خدمتتون خواهم بود...آخه هیچی تو دنیا بد تر از شکم گرسنه نیست!
يادگاري (6)
در ساعت۱:۱۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

ایول جوجه ی جدی! حال این بائوباب رو خوب گرفتی. برو که دارمت:)
جدا زا شوخی خوش اومدی خانوم خانوما:) درس خوندی بالاخره یا نه؟ ببین اصلا بیخیال درس خوندن شو می ترسم تو تصمیم بگیری درس بخونی یهو کتابخونه مرکزی دانشگاه منفجر بشه:))

 
در ساعت۱۰:۵۰ بعدازظهر, Blogger سپار نوشته ...

سلام حاج خانم!! به جمع مجنونيها خوش آمدين. الحق كه شرايط تبديل شدن به يك مجنوني رو داري و مثل بقيه ما هميشه گشنه و آماده به رزم و آويزون شدن هستي. ايول بيا داخل كه درست اومدي. فرض ما اينه كه هر كي عضو وبلاگ ما ميشه همه موارد مربوط به وبلاگ براش مهمه و البته از اونجا كه قوه استنباط و استنتاج جوجه ها كم هست وظيفه داشتيم كه يادت بديم چه كار كني. توصيه اكيد مي كنم كه از تباني و همدستي با انگشت شمار شيطونهاي وبلاگ نويس برحذر باش و درباره اسم بسيار زيبا و پرمعني و درخور و شايسته ات ياد شعر معروف زير اوفتادم:
جوجه، جوجه، طلايي
نوكش زرد و حنايي
گفت كه جايم تنگ بود
ديوارش از سنگ بود
تخم خود را شكستم
از خانه بيرون جستم

 
در ساعت۱۱:۳۱ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

يكمندش سلام
دومندش خوش آومدي
سومندش من كي گفتم جدي بنويس !!!!! از خودت حرف در مي‌كني؟
چارمندش من خودم به عمرم چندتا مطلب جدي نوشتم كه به ديگران توصيه كنم!!!

پنجمندش عثرين

 
در ساعت۱۱:۰۰ قبل‌ازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

آيييييييي ملت
اين جوجه قصد تشويش اذهان عمومي داره!!!
من كجا بهت ميل زدم ؟؟؟؟
مگه من نگفتم ساده و خودموني بنويس‌ ؟؟؟
غير از چيزهاي ديگه هوش و حواست رو هم از دست داديا ؟؟؟!!!!
اگه راست مي‌گي متن ايميل من رو بگذار همه ببينند.....

من رو مي‌خواي بترسوني ؟

 
در ساعت۱:۵۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

ایول جوجه جان من همچنان هواتو دارم:) اصولا هرکی بخواد حال پسر جماعت رو بیگره من ضخصا ازش دفاع می کنم حالا اون پسر بائوباب باشه که دیگه چه شود. بزن بزن که داری خوب می زنی:)) به حرف این سپار هم اصلا گوش نده. این عناصر ذکور می خوان تفرقه بندازن! اصلا وبلاگ اینارو ولش کن:) حرومت می کنن تو وبلاگشون ها! اینا همش دپرسین! هی خاطرخواه دخترا می شن هی طرف یا یه بلایی سرش میاد میره بیمارستان یا پلیس میاد دنبالش!بعد اینا فاز دپرسی می گیرن! اثر میذاره ها روت! مواظب خود باش!
----
مگه این جوجه جدی مطلب بنویسه من حوصلم بیاد براتون کامنت بذارم:)) فکرکنم آمار وبلاگتون بره بالا و تعداد کامنتهاشم از شماها بیشتر شه:) از الآن تبریک!

 
در ساعت۱۰:۰۷ بعدازظهر, Blogger بائوباب نوشته ...

عاقلان دانند

 

ارسال یک نظر