با همتونم

بابا کل زندگیمون شده حال گیری و کل انداختن،زنده ایم تا حال یکی رو بگیریم ،اصلا اگه حال یکی رو نگیریم روز و شبمون جاشون به هم نمی دن،هممونم همینطوریم ،کاشکی می شد ین خصلت رو کنار بزاریم.
اینم از وضعیت وبلاگامون،همش دری وری و خوش بودن.به عنوان مثال کافی یکی یک مطلب عادی بنویسه،همه میان نظر می دن ،یکی می یاد میگه حالتو می گیرم ،یکی دیگه می گه تو حیفی،اون یکی در مورد جذام داشتن مجنونیا می گه،بابا دمتون گرم ولی در مقابلش یکی که یک کار خفن می کنه،هیچکی در موردش نظر نمی ده ،حتی یک تشکر خشک و خالی ،مثلا فرقان می یاد یک مطلب خفن می نویسه ،با کلی زحمت و فکر ،اونوقت تنها نظری که در موردش می دن اینه:بابا چقدر خشنی!!!(منظورم ئه سرین نیست البته بازم دمش گرم که نظر از خودش دروکرد) یا از باد صبا بگم که امضائ محفوظ می یاد یک مطلب خفن می نویسه در مورد صهیونیزم و.... (البته فکر کنم مطلب رو بلند کرده چون خیلی خفن بود)اون وقت دریغ از یک نظر،بابا من که می دونم هممون با این نظرا زنده ایم ،پس یک دمت گرم به طرف بگین.البته من تا ٥ روز پیش که فهمیدم امضاء محفوظ از اناث محترم هستند ،نظرم این بود که با فرقان یک وبلاگ درست وحسابی بزنن و توش مطلب حسابی بزارن،ولی دیگه نمی شه چون فرقان اصلا راحت نیست(ماخیلی چاکریم).
هری جون من یک هفتس چیزی نخوردم ،پس چی شد این شامت ،بابا بیا یک گاوی یه گوسفندی یا نخواستی یک بائوبابی زمین بزن،بخوریم ،دفعه بعدی سنگ می خوره تو چشمتا.

يادگاري (6)
در ساعت۱۲:۴۱ قبل‌ازظهر, Blogger سپار نوشته ...

سلام فافا جونم!!
غزيز التماس دعا اگر ميدونستم كه شركت كردن در مراسم تشعيع شهداي گمنام اينقدر تاثير مثبت داره حتما با شماها هماهنگ ميشدم. ببين تو كه فقط دنبالشون راه افتادي چه تحولي كردي حالا اگر باهاشون زندگي ميكردي ديگه چي مي شدي؟؟!!!
نگران شيخنا فرقان نباش قبل از هر متني يك جلسه مباحثه با هم داريم، به اين نتيجه ميرسيم كه من براش كامنت نذارم.
به تو چه كه مردم از اناث هستند يا ذكار؟؟ اگر قرار بود معلوم بشه خودشون مي گفتند. در ضمن تو از كجا اين چيزها رو ميدوني؟؟
در آخر هم به اسرين خانم ارادت داريم.

 
در ساعت۱۲:۴۶ قبل‌ازظهر, Blogger سپار نوشته ...

غلط نامه:
غزيز
تشعيع
اسرين
درست نامه:
عزيز
تشييع
عصرين

 
در ساعت۱:۱۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

راست میگی همچین! بذار من فقط در مورد خودم بگم: اگه می بینی در مورد نوشته های فرقان مقلا نظر نمی دم واسه چندتا دلیله! یکیش این که وقتی می بینم حرف خاصی ندارم بزنم چرا باید چیزی بگم؟ یا وقتی هیچ اطلاعات خاصی ندارم که اضافه کنم به بحث یا حتی اینکه هیچ مطالعه دقیقی رو بحث نداشتم؟ واقعیت یکبار هم در مورد بحث بر سر تفاوت نظر در یک آیه یک کامنت نوشتم و هرکاری کردم پست نشد! گذاشتم به حساب اینکه شاید سوء برداشت بشه موقع خوندنش و همون بهتر که فرستاده نشه.
در مورد اینکه هی گیر میدیم به هم و حال گیری موافقم یک کم زیادی داره شورش درمیاد ولی راستش اونقدرها هم بد نیست اگه کار به جاهای باریک نکشه! باز در مورد خودم: دنیای جدید بیرون رو که می بینم، نوشته های بی در و پیکر خودم رو که می بینم به همین یه ذره گیردادنها و الکی شیطنتها هم که ممکنه یه ذره لبخد بشونه رو بل راضی یم شم. در واقع اگه بخوای جدید به قضیه نگاه کنی اونقدرها هم حوصله ندارم که بیام مثلا سر نوشتن اسمم چونه بزنم یا هی ملت رو شارژ کنم واسه حال گیری چه دختر باشه چه پسر ولی می بینم همین باز اگه بعث میشه یه خورده دور هم باشیم و یه خورده الکی هم که شده شاد باشیم غنیمته!
ولی بازم می گم د رکل بخوای حساب کنی حق با تونه:)

 
در ساعت۱:۲۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

نکته: این بنیامین واقعا بی سواده!
بعد هم که ممنون جناب فرقان از کامنتتون:) فکر می کنم در مورد راحت بودن و نبودن کمی تا قسمتی حق دارید:)
بعد اینکه من اصلا درک نمی کنم وقتی می گید فرقان با خانومها راحت نیست و خودشون هم صدق می کنن! نه جان من! این چجور راحت نبودنه که ایشون اسم منو اونجوری نوشتن؟:)) آخه یکی منو توجیه کنه لطفا:)) نه جان منن همه این بحثارو بیخیال بشید به این نکته که گفتم توجه بفرمایید آخــــــــــه=))

 
در ساعت۲:۰۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

مرسی بابت عصار ولی چرا الان باید اینو بذاری؟:( هی هی هی هی!

 
در ساعت۲:۲۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس نوشته ...

راستی بنیامین ما چاکریم آقا:) شما لطف داری:)(دیگه بیشتر از این بلت نیستم شرمنده:P)

 

ارسال یک نظر